Oordeelt en gij zult geoordeeld worden

Ik ben Evangelisch Gelovig

En kom daar publiek voor uit

Door velen wordt ik gehoond en misprezen hier voor.

In Mattheus 8 staat

Oordeelt en gij zult geoordeeld worden in dezelfde mate als gij oordeelt over uw Broeder, zie niet de splinter in het oog van Uw Broeder als gij niet eerst ziet de balk in uw eigen oog, want als gij niet eerst wegneemt de balk in uw eigen oog, dan kan je niet wegnemen de splinter uit het oog van uw broeder

 

Zoals gezegd ben ik Evangelisch gelovige en hetero. Evenwel ondanks de verschillende geaardheid heb ik steeds bewondering en respect gehad voor Peter als vriend en vindt het lovenswaardig dat hij nu zo uitkomt voor zijn geaardheid in zijn boek en in zijn Blog.

Ik zal zeker en vast door heel veel lezers negatieve reacties krijgen omwille van dit bericht, maar nogmaals lees Mattheus 8

Proficiat Peter, voor zowel uw Boek als Uw Blog

Hier de link naar zijn Blog

https://peterdombret.wordpress.com/blog/

 

We would very much appreciate if you would like below a reaction sites, "thank You"//wij zouden het waarderen indien U een reactie zou willen plaatsen "THANKS"

