Blog in de kijker “ALLES” over “GEZONDHEID” !!!!

cropped-banner-gezondheid

Blog in de kijker “ALLES” over “GEZONDHEID” !!!!

Dit is de derde Blog die ik ga in de kijker zettenNa een zware verkeerde medische diagnose eind 2010, ben ik medisch gezien in zware problemen terechtgekomen. Ik mocht na de zware operatie dan nog wel alles eten,

  • MAAR…. ik kon bijna geen voedingsstoffen meer opnemen
  • DUS…….ben ik op zoek gegaan naar alternatieven
  • En……….ik vond de oplossing
  • Shakes…
  • Dit……… in combinatie van alles wat ik geleerd had in mijn opleiding Shiatsu
  • Mijn…….. “Geloof”
  • Bracht….. voor mij mee dat ik de nodige voedingsstoffen kon opnemen
  • Meer……… Ik vond nog een ander verbluffend product, dat me bovendien in staat stelde om mijn financiële toestand te verbeteren door het niet alleen zelf te nemen maar ook nog eens te verkopen “Ganoderma-Lucidum”
  • MAAR……...mijn zoektocht over alles wat gezond was bleef voortduren.
  • Vandaar…...dat ik deze Blog heb gemaakt over alles wat Gezondheid betreft. U kunt er alles vinden in talrijke video’s van welke voedingsstoffen een mens nodig heeft,  hoe het menselijk lichaam werkt en nog veel meer

“Bekijk het allemaal” in de blog die ik hier in de kijker zet

cropped-banner-gezondheid

http://theoherbotsgezondheid.me/

Succes en “Gezondheid”

Theo Herbots

 

Heeft U een persoonlijke vraag of opmerking, die niet Publiek is zoals op het reactieformulier onder elk bericht of pagina?

Doe het via onderstaand formulier

Bekijk, volg en like ons!

 

➽➽Bedankt voor het geven van een like !!!!!

 

animatedarrowdown

Mijn persoonlijke pagina op Google+

indexFollow us on Google+

Mijn Nieuwe ZAKELIJKE PAGINA op Google+

indexFollow us on Google+

imagesLike us on facebook

social_pintrestfollow on Pinterest

social_youtube follow on You Tube

social_twitter follow on twitter

social_linkedin follow on Linkedin

 

 

We would very much appreciate if you would like below a reaction sites, "thank You"//wij zouden het waarderen indien U een reactie zou willen plaatsen "THANKS"

