Blog “GEZONDE RECEPTEN”

images gezonde recepten

Blog “GEZONDE RECEPTEN”

Zoals beloofd

Ga ik regelmatig een Blog in de kijker plaatsen (niet allen Blogs van mij)

De vorige Blog die ik in de kijker heb geplaatst, gezien het enorme succes was mijn autobiografie

Maar dan nu een andere Blog met een enorm succes

Gezonde recepten

Theo Herbots Gezonde Recepten

Ik ga eerstdaags er verder aan werken, een andere aangenamere header, maar vooral de opdeling in categorieën ga ik wijzigen,

Zeker het gedeelte met video-recepten ga ik veranderen op een manier dat men snel de gepaste videoreeksen kan vinden, of het nu gaat over vegetarische gerechten, BBQ-gerechten of eender wat.

Ook ga ik de categorieën indelen in Nederlandstalige gerechten en gerechten in andere talen.

De menubalk is ook dringend aan een wijziging toe, maar wat er nu momenteel reeds zo belangrijk is, is de “zoekfunctie”. Breng er gewoon een keyword in, bijvoorbeeld, “vegetarische gerechten” en je zult gegarandeerd vinden wat je zoekt. Er zullen nog vele honderden recepten bijkomen, zowel in tekst en met prachtige tekeningen, maar zeker ook volgens de trend van vandaag “Video-Recepten”

Een paar goede TIPS

Ben je zelf een goede kok? heb je goede recepten die her en der verspreid liggen in allerlei mappen, zodat je telkens op zoek moet gaan van

“waar heb ik dat nu toch weer gezet, en ik zou het tegen volgende zondag willen gereedmaken voor mijn gasten, ken je dat gevoel?”

Probeer dan eens een eigen Blog te maken, schrik er niet voor terug, het gaat snel, eenvoudig, het is “GRATIS” , je kunt er uw eigen gevoel inleggen door een eigen “GRATIS” template te kiezen. Je kunt op een aangename en aantrekkelijke manier pronken bij Familie, Vrienden en Kennissen.

En…. je moet niet langer zoeken naar:“waar heb ik dat recept nu weer liggen”, je heb alles duidelijk en overzichtelijk bij de hand
728x90 banner

We would very much appreciate if you would like below a reaction sites, "thank You"//wij zouden het waarderen indien U een reactie zou willen plaatsen "THANKS"

