Beloofd

HartjesZoals beloofd

Ga ik deze Blog niet puur technisch houden.

Ik ga beginnen met mijn Blogs voor te stellen die het meeste bezoekers krijgen en het meest volgers telt.

Vandaag mijn eerste Blog in de kijker, een Blog waarvan ik niet had gedacht dat hij zoveel inschrijvingen op de Nieuwsbrief ging krijgen, mijn Blog met mijn ‘autobiografie.’

images-autobiografieboek

Ik zit nog maar in het begin, ik moet nog veel schrijven en nog enkele dingen veranderen aan de Lay-Out, maar gezien de enorme aandacht die er reeds is, zet ik hem toch reeds in de kijker.

De hartjes hierboven heb ik ook van een dierbaar iemand ontvangen die mij buiten Rowena ook reeds heel veel steun heeft gegeven. Ik vermeld haar naam niet omdat ik het respecteer dat zij sommige dingen liever niet publiek wilt.

In elk geval is zij het geweest die mij van het voornemen heeft afgebracht tot Euthanasie en waar ik haar nu enorm dankbaar voor ben

Klik op de link hier beneden om rechtstreeks tot mijn autobiografie te komen.

De volgende Blog die ik in de kijker ga plaatsen is deze over

Gezonde recepten”

die ook een enorm succes heeft

Biografy

https://autobiographytheoherbots.wordpress.com/

We would very much appreciate if you would like below a reaction sites, "thank You"//wij zouden het waarderen indien U een reactie zou willen plaatsen "THANKS"

